czwartek, 5 czerwca 2014

Last month / 5月

Maj otrzymuje wiele punktów w kategorii "dobre życie".

Trochę Chin w Japonii - konfucjańska Kōshi-byō w Nagasaki / Mój pokój & mój futon - Kashima Honkan w Fukuoce / Katedra Urakami - Nagasaki / Spotted: kapłan shintō przy pracy - Dazaifu Tenmnangū

 Specjalność z Nagasaki - chanpon / Wzruszająco dobre sashimi i tenpura na dworcu Hakata / Surowa konina, trochę nie wiem, jak mogłam / Japońskie desery, odc. 1: GAŁY NA CHLEBIE

Dzień, w którym weszłam na dach akademika / Pokój wspólny w Akari i moje niezdecydowanie w kwestii długości włosów / Designerski Starbunio w Dazaifu, czyli w centrum niczego / Dzikie żółwie, bo czemu nie

 Nauka jako odpoczynek od pracy, wcześniej bym na to nie wpadła / Mini - Dejima / Pół torii w Nagasaki, resztę zabrała bomba / Kościół Oura, Nagasaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz